20 Haziran 2012 Çarşamba

.. :: Takıntılar & Ben (MİM) :: ..



Canım Arkadaşım biricit beni MİM lemiş.Teşekkür ederim. Bende elimden geldiğince yanıtlamayua çalışacağım.


Buyur burdan tanı...


Takıntıların var mı yoksa kim takar takıntıları sallamışım dünyayı modunda mı yaşarsın hayatı.. 


            Herkes gibi benimde bazı takıntılarım var. Bazıları aa işte bu bende de var diyeceğiniz takıntılar bazıları yok artık diyebileceğiniz takıntılar. 


Çay bardağını sağ elini kullanan birine göre ters karıştırırım yoksa tat alamam ( sağ elini kullananlar saat yönünde çevirirler ben aksi tarafa )
İlginç gelebilir ancak ütüden fena tırsarım. Odada varsa bir böcek yakalamış gibi tutar atarım oda dışına. Ütü sıcak olmasa bile altına dokunamam.
Liseden kalma bir takıntı ise düz beyaz bir kağıda atılmış bi kaç çizginin uçlarına ok yapmak. Niye yaparım bende bilmem.
Sağ adımsız sokağa çıkmam adım atmam.
El şakalarının hiç birisini sevmem yapmam yapanı da sevmem tiksinirim.
Yeni tanışıyorsam biriyle mutlaka tırnaklarına bakarım. Geçerli bir durumu yoksa kaale almam söylediklerini dinlemem.
Hastane kokusunu sevmem. Midem bulanır başka biri içinde gitsek bi kaç dakkada bir hava almam gerekir.
Yabancı şarkıları bazılarının sözlerini ezbere bilmeme rağmen atmasyon söylemeyi severim.
Çocukken kim söylemişse (kar yağdığında yeryüzü gidermiş kar yağınca sert basarsan aşağı düşersin) sözünü hala uygular kar üstünde bir ceylan gibi sekerim :))
Çok konuşurum gına getiririm karşıdakine :)) ( seviyorum napayım :p )
Herşeyimi yanımdakiyle paylaşırım çikolata hariç !
her hafta aldığım mizah dergilerinden birini almazsam eksik hissederim  nasıl bulamam nasıl olmaz okumam gerek diye söylenirim alana kadar.
Hayatta en fazla takıntı yaptığım şey ise geçmişe ait bir konuda kafamda soru işareti olması. O soru işaretini giderene kadar tırıtırı yaparım.Taa ki o soru işareti noktaya dönene kadar.
Şimdilik aklıma gelenler bunlar.


Teşekkür ederim okuyan herkese.


By Kantemori.


Resim Alıntıdır.

4 yorum:

  1. mehehehe takıntı candır yaa iyidir yani :)

    YanıtlaSil
  2. Yanıtlar
    1. okların sırrının çözemedim ilerde cehapeye başkan mı olcam nedir annamadım :))

      Sil