16 Haziran 2012 Cumartesi

۩ SuperCELLMA ۩

Sevgili mini mini birler,
çalışkan ikiler.

Bugün burda hepimizin blog yazılarıyla tanıdığı
 supercellma' yı 
daha yakından tanıma fırsatı bulacağız.
Koşun ahaliiiiii !!!
Annemle babamın yaptığı en güzel şey benim iddiasını ortaya atan Supercellma  elbette doğruyu söylemektedir. Diğer kardeşlerini gördük mü ? Hayır ama süper kahramanlar yalan sözlemezler. Herkeslerden sakladığı çocukluk fotoğrafını ele geçirdik bakalım nasılmış supercellma küçükken..

Tanıyabildiniz mi ? Hayır hayır..Ağzı burnu dondurma olan değil. Onun yanındaki. Nerden mi anladım ? bakınız alt resim.

Gördüğünüz üzere 2 resimde de Supercellma yeni bir süperlik peşinde. Bakmayın cep mesajını okuyor gibi göründüğüne. O az sonra insanlık için uçacak. ( Ki olduğu yerde uçuyor olabilir süperinsan bu belli olmaz değil mi? )


Böyle bir gülüş var mıdır? 
Süperseniz evet vardır.

Konu dışı olacak ama sende süpersin oda süper. Meslektaş sayılırsın. 
Kırmızı don giymemesini veya illa giyecekse 
içine giymesini iletebilir misin kendisine?



böyle fasılmış eğlenceymiş pek sever supercellma. 
çıstaka çıstaka oynamaya da hayır demez hani.
Zaten kimse de demez niye diyelim ki tey tey teyy !!
Amaaaa süperde olsa oda bir insan 2 şey yolundan
çevirir supercellmayı. 
1-Kokoreç
2-Midye Dolma.

Tamam sende ünlü bir tablosun ama oldu mu?
Olmadı.
Süperlik öyle sonradan olan birşey değil.
Doğuştan gelmeli.


Supercellma nın doğal olarak çocukları da süper olacaktır. 
Anne olunca sorumluluklarda artacaktır tabiki. :)

Tişikkirlir Sipircillmi diyemiyeceğimiz için için ferah olsun :)
Böyle bir şey başına gelmeyecek : )(



Ama başına gelsin istediğim bir şey var...

Başına gelsin inşallah.
hatta
işala sübaneke dinimiz amin :=)


sözün özü bir arkadaşım sayesinde biricit sayesinde tanımış 
olduğum kendi güzel yüreği güzel gülmeyi seven 
gerçekten SÜPER bir insan SELMA.

Severek okuyorum yazılarını
Eğleniyorum okurken..

pek sanmıyorum ancak ola ki hala okumadıysanız

Supercellma bir tık ötenizdedir.


Sürç-i Lisan ettikse affola.

By Kantemori

Resimler: Süpercellma resimleri izin alınarak kullanılmış diğerleri internetten çalınmıştır.





22 yorum:

  1. :)) harıka yazmısın,gorsellerde harıka :) supercellmaya bende bayılıyorum çok süper yazıo valla:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim. ee konu süper olunca yazıda öyle oluyo :))

      Sil
    2. bayıldımm ben bu yazıya :) duygularım birbirine karıştı okurken, hem güldüm hem duygulandım. Nerden aklına geldiyse böyle bir jest yapmak iyi ki gelmiş, çok teşekkürler

      Sil
    3. ne bileyim öyle durduk yere geldi içimden. beğendiğine sevindim. sen "iyi ki" lerimdensin.

      Sil
  2. dostumu katıksız anlatmışsın tebrik ediyorum :) iyi ki varsın selocan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim yorumun içn. bence de iyiki var o :)

      Sil
  3. süper olmuş çok beğendimm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim güzel yorumun için..

      Sil
    2. Bundan sonra senin adın superkantemori olsun evlat! mehehehehe :D

      Sil
    3. baştan söyleyeyim süpermen gibi bir giyim tarzını kabul etmem.onun dışında sorun yok :))

      Sil
    4. meheheheh yok yaw üniforma giyme zorunluluğu yok, serbest kıyafet takılıyok :D

      Sil
    5. kıyafet serbestse taaamdır geliyok :)))

      Sil
  4. Zaaa :D çok eğlendim yahu :) pekte kıskandım kimse beni bu tarzda kaleme almamıştı çok şanslısın sevgili supercellma, odana çerçeveletip assan yeri :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eğlendiğine sevindim. umarım senin içinde böyle yazılar yazılır.

      Sil
    2. ebeeet çok şanslıyım Nimocuğum Kantemori gibi bir arkadaşa sahip olduğum için, teşekkürler blog dünyası teşekkürler evren, teşekkürler beni seven herkes :D

      Sil
  5. süperselmanın yazısından buraya ulaştım.. güzel bir post olmuş.. dilinize sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. shirin serkan okuduğun için teşekkür ederim. sende ben gibi süperselma fanatiğiymişsin onu anladım bu arada :)) saygı ve sevgilerimle.

      Sil
    2. wuhuuu fanatiklerim varmış peehh :D koltuklarım kabardı yeminle :P

      Sil