14 Haziran 2012 Perşembe

♫ Mimlendim de duruldum. ♪♪♪

koştum ardından yoruldum binlerce mim gördüm de.... tırırınırım en son www.supercellma.blogspot.com nın MİM ine vurulduuuuum... tralaylay loyy... :))

Evet efenim Türk Sanat Musikisinden bir kupleyle sizlere merhaba demiş olduk. Güzel insan süpercellmanın beni mimlemesi sonucu ilk mim yazımı yazmaya karar verdim. Daha önce de mimlenmiştim ancak " mim ne ki la" dediğim için anlamamış ve yapamamıştım. Umarım keyif alırsınız okurken.

mutluluk nedir? Mutluluk güzel bakmaktır bana göre kısaca. Güzel bakabiliyorsanız güzel görüyorsunuzdur ki buda sizi mutlu etmeye yetecektir bana göre. ama illa ki bol görselli kısaca beni mutlu eden şeylere tanıklık edecez vallayi billayi şurdan şuraya adım atmayız diyorsanız birazdan yazıyorum benim çok kıymetli birbirinden değerli yükte hafif pahada eşsiz mücevherler gibi olan az ama öz takipçilerim. ( ki biri de kendimim zaten :)))

bana göre mutluluk ;



Gürcistan'dır.. Zira sevdiğim kadın yani " eşim" oradadır.




Tutkuyla birleşen kalplerdir.

    
şöyle deliksiz bir uykudur mesela..

 
çaydır .. 
hele ki dostlarla içiliyorsa en güzel içecektir.

Çikolatadır tabiki.. her çeşidinin müptelasıyımdır.

Bu sıcak havada şöyle buzzz gibi bi karpuz kimi mutlu etmezdi ki ?

Nefes alışımın sebebi.. EŞiM.. o olmasaydı 2 hidrojen olarak öyle boş boş dolanırdım evrende.Oksijenim benim . O geldi bana karıştı sonra  biz "SU" olduk.. çağlayan olduk sel olduk aktık gittik tüm güzel insanların kalbine..

Hamak... daha bişi demeye gerek yokki :)

Mizah... kesinlikle favorimdir.

Müziksiz Ruhun gıdasıdır derler sanırım benim ruhum obez.. 
Gözümü açtığım andan kapayana kadar ya dinler ya söylerim .


Mimleyen güzel insan süpercellma ya tekrar teşekkür ederim.
Uçarken pelerini buruşmaz işala sübaneke dinimiz amin :)


Kantemori.



Resimler [Ç]Alıntıdır




















4 yorum:

  1. çok güzel çok samimi:)
    karikatür çogzel:))
    bu arada aşkınız daim olsun:)

    YanıtlaSil
  2. yorumun için çok teşekkür ederim UMAY.

    ALLAH herkese nasip eder inşallah.

    karikatür benimde favorilerimdendir.
    saygılar.

    YanıtlaSil
  3. inşallah eşinle çok mutlu olursun kantemoricim,bir ömür boyu çok mutlu olmanı can-ı gonulden dılıyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah hepimiz mutlu oluruz. ALLAH yardımcımız olsun. selametle.

      Sil